3 aug. 2008

Perfect Love


well...nu e mult de zis...cum ziceam ma plictiseam grav ieri...am iesit la o bere cu prietenii si cu gagik'miu...

Azinoapte totusi s'a schimbat ceva...din nou...in comportamentul meu...ai traversat bucurestiul din pajura in berceni la 12 noaptea k sa vi la mine...fara sa ceri nimic in schimb...

Am stat pur si simplu atatea ore de vorba...ascultand muzica...sarutandu'ne...knd altcineva in locul tau ar fi profitat cu primul pas in camera mea sau, mai convingator, chiar nu ar fi venit la ora aia la mine.


Am adormit in bratele tale, sub mangaierile si saruturile tale si abea atunci ai avut curiozitatea sa cercetezi putin ceea ce nu aveai de unde sa sti...dar cu pasi lenti si fricosi, iar la fiecare tresarire a mea te opreai sa verifici daca dorm sau nu.

M'am trezit intr'un final dupa o jumatate de ora...dar ai adormit cu capul in palma mea...stateam cu capul pe pieptul tau si iti ascultam bataile inimii, te priveam cum dormi si ma simteam atat de linistita...

Senzatia din dimineata asta n'o s'o uit niciodata...m'am trezit si am ridicat ochii...ma priveai
!

Nu m'as fi asteptat sa fi asa...oricum altcumva dar nu asa...probabil mai tupeist sau prea timid...dar esti ceea ce as numi eu "genial".


Poate ma insel, si e o simpla relatie, insa, pe moment, ma pierd in bratele si in ochii tai...ma poate contrazice oricine...dar nu ma va influenta...poate chiar i'm in love :X:X:X

Niciun comentariu: