2 aug. 2008

Don't know


E sambata dimineata ora 7:10 si eu m'am trezit pentru simplul fapt k imi era foame, am vazut lumina si nu m'am putut pune la loc in pat pentru k m'as fi uitat iar la peretii monoton de roz din kmera mea...sau la vechile desene in creion prafuite de vreme...

Am realizat zilele astea kt de important este pentru o persoana sa fie cineva langa ea sa o consoleze, sponsorizeze si chiar maltrateze in unele cazuri. Am realizat asta a 2'a oara si sentimentul de nesiguranta e dubios de valoros...e singurul lucru care te face sa ti persoana iubita langa tine...desi o mai faci putin sa sufere prin micile tachinari, provocari sau knd iti zboara privirea la alt tip si mai are putin si se duce sa'l calce pe respectiv in picioare.


Revin in 2 minute sa imi iau si eu tigarile...ma scuzati:)

Asa...bck...cafeaua o sa o beau putin mai tarziu k e prea devreme...


Deci cum ziceam...stiu k toata fantezia asta nu o cititi in timp real....dar eu asa o scriu si ma gandesc la raspunsurile voastre:)

Cred k mi'a trecut pofta de fumat...au aparut pachetele de tigari cu reclama colgate, nu mai zic de cel cu tigara expirata sau indoita special de cineva...ecografia aia modificata in photoshop si plamanii kre sincer imi plac mai mult aia plini de fum... uhm...si k sa'l plagiez pe domnu' kre probabil se va simti dak citeste aberatiile mele..." wootev' ":))

Oricum...tigara asta pare a avea un gust mult mai bun dekt aia care o fumezi in orice ora a zilei pentru k e prima dupa ce m'am trezit...aaa....ma rog, deja aberez... Uhm...cred k ma apuc iar sa scriu...

Noi sa fim sanatosi...k de restu' se ocupa altii:)

Niciun comentariu: