10 aug. 2008

'Neatza

Sondajul de opinie vad k a iesit perfect...OAMENI BUNI, TREZITI'VA!!!
Geezus....sondajul de saptamana trecuta e ceva de genu:

Tineretul din ziua de azi vi se pare:
- inacceptabil - 10 (55%)
- se poate si mai bine - 4 (22%)
- ok - 0 (0%)
- dubios de ok - 4 (22%)

probabil ca cei care au votat dubios de ok nu stiau la ce ma refer...chiar aveti impresia k tinerii din ziua de azi sunt mai mult decat ok?...inseamna ca sunteti extrem de optimisti... iar cei 10 cu inacceptabil...dude :)) :)) si faceti ceva in sensul asta?... GEZUS





In dimineata asta m'am trezit destul de posomorata k sa zic asa...datorita faptului k am realizat k mi'am inghitit tija....uhm ma rog...am intrat pe net si prima chestie pe care am deschis'o a fost site'ul oficial al cotidianului Academia Catavencu. Am gasit un articol pe care as dori sa vi'l arat....poate o sa vainveseleasca si pe voi, cei care stiti despre ce e vorba.

Am trecut si eu vara asta prin Vama Veche si intr'adevar este foarte real ca
e strada principala care coboara inspre plaja este pus inca de la intrare un indicator din ala rosu cu dunga alba, orizontala. In orice alta parte, indicatorul ar fi insemnat "Accesul interzis", asa cum scrie la manualul de circulatie. In Vama Veche, semnul vrea sa spuna ca "Accesul este interzis doar pentru persoanele cu bun-simt. Cocalarii, cretinii si idiotii sunt invitati sa treaca pe langa semn fara nici o problema".

Oricum...trecand totusi de semn, asta daca se poate :), de cateva zile a aparut pe plaja un cort pe care scrie "Deschide ochii! Campanie de reducere a riscurilor asociate consumului de droguri". Daca esti consumator, te prezinti acolo si ceri informatii si ace sterile. Numai ca tre’ sa ai singe in vena ca sa te apropii de cortu’ ala aparent inofensiv! Pai, acolo se adapostesc de soare toti jandarmii de pe plaja.

Acum, ideea e ca romanii sunt in continuare absolut cretini...si ca nu suntem in stare sa ne proteja nici makr Vama noastra din toate verile.
Noi sa fim sanatosi...ca de restu' se ocupa altii !

Niciun comentariu: