6 aug. 2008

muzica pentru animale


Pe acelasi principiu "tara arde, babele se piaptana" am gasit un articol genial in cotidianul "Compact".

Citez:" "Nimic nu e mult prea mult pentru o vaca grasa si sanatoasa", pare sa fie deviza fermierului britanic Jonathan Denby, care a adus tocmai din Japonia cativa embrioni din rasa Wagyu. In urma cu 10 zile, s'au nascut 2 vitei. Animalele, crescute pentru carena lor, considerata "caviarul carnii de vita", conform "Daily Mail" (pana acum nimic neobisnuit...acum vine partea geniala) , o asculta aproape zilnic pe violonista Amy Worth, iar atunci cand aceasta nu este disponibila li se pune CD cu muzica simfonica."

Ok...poate sunt eu deplasata sau gandesc eu mai greu...dar de ce draq sa angajezi o violonista sa cante unor vaci, knd altii poate chiar ar avea nevoie de banii pe care tu ii investesti in asa ceva? Geezus deci lumea chiar o ia pe campiile inconstientei?...wootever

In alta ordine de idei...sambata, 2 august 2008, a avut loc concursul Sprite Write 4 Gold, organizat de H2O...(cu ocazia asta le fac si reclama). La concurs au fost inscrise 14 echipe din diferite orase ale tarii, in finala intrand doar 9. Grafferii au avut la dispozitie panouri lungi de 15 metrii si inalte de 2 metrii. Am trecut si eu prin zona si pot zice k nu a fost cine stie ce...in comparatie cu grafferii care nu se afirma la concursuri. Locul I a fost ocupat de echipa Hello, cel de'al doilea de cei de la GBS, si pe a treia pozitie desenatorii de la PBD (salut baietzi cu ocazia asta).

Noi sa fim sanatosi...ca de restu' se ocupa altii ! ! :D

Un comentariu:

Anonim spunea...

da... :)) penala faza cu vacile care asculta muzik simfonica! :))

dar mi e pare ca am mai auzit de asta undeva, nu mai stiu sigur la ce animale, dar cik le stimuleaza sa produca mai mult sau nuj...puii mei! le-or face sa fie mai gustoase!
=)) =))

in orice caz, prea penala faza... =))