27 mai 2008

urasc ciorile


Hai sa va povestesc o mica intamplare...dar mai intai sa o iau cu inceputul
Sunt intrebata mereu de ce urasc tiganii sau ce am cu ei...mah da' ei ce au cu mine? Acum serios...
Aseara pe la 11 jumate 12 fara ceva am iesit cu scumpul meu catel p'afara...in capatul blocului meu (din cartierul Berceni) era un tigan...a venit la mine sa ma intrebe daca am o tigara...i-am zis k n-am...si in urmatoarea secunda m-a privit cu ura si si-a infipt mainile in gatul meu...fara nici un motiv
Acum am niste zgarieturi de toata frumusetea pe stanga si dreapta....iar central vanataie...k neah...trebuia sa si apese incat am ramas fara respiratie...sa reactionez...nu prea aveam cum...am ramas uimita...socata...ca dupa ce mi-a dat drumu' a fugit razand...
Cum mah sa nu urasc tiganii?...acum sincer...
Oricum...momentan sunt intreaga...dar cu prima ocazie as face curat in tara asta...sa moara familiile lor cu ei cu tot

5 comentarii:

Sunt Dumnezeul Meu spunea...

"momentan sunt intreaga...dar cu prima ocazie as face curat in tara asta...sa moara familiile lor cu ei cu tot"

Cu ce esti tu mai presus decat ei?
Si ei sunt niste fiinte. Si mai ziceai ca partea cu batutul animalelor e socanta?

In ce ai zis mai sus, incercam sa-mi delimitez ideile, si sa imi neg faptul ca si ei vorbesc la fel. mai ales cu: "sa moara familiile lor"... inafara de faptul veridic: ei intotdeauna mai pun un "manca-ti-ash" dupa

Sunt Dumnezeul Meu spunea...

ESTI RASISTA ?
Pai ce-ai cu negrii ? :(

Sunt Dumnezeul Meu spunea...

as vrea sa vorbim...vad k ai totusi niste conceptii destul de bune...cine esti?:):)):))

Sunt un vesnic anonim.
Un suflet ratacit.
Un om intre 2 dimensiuni.
Un desen adus pe lumea asta doar pentru a-l face pe creator sa rada.
UN ZEU FARA ALTAR!

si ce facem acum ? nu vorbim ? :)

Anonim spunea...

Muritiii ciiiorilorrrrrrrrrrrr nu le inghit nici eu nu stau sa insir ciorile care mau suparat !SI cine le ia apararea sa moara de mana unei ciori dativa-n pula mea de ipocriti CIORI URATE

Anonim spunea...

http://www.miscarealegionara.org/