28 mai 2008

"Eu sunt Lipsa, Vina, Grija si Nevoia la un loc"



"Eu otrava o amestec,
Eu pumnalul il ascut.

De iubesti cumva pe alta,

Tine minte, esti pierdut."

Cum sa intelegi "masculul" care stie sa te minta chiar dak te priveste in ochi? Iti spune sa ai incredere in el...de dragul prieteniei avute...dar increderea asta e doar in prietenie...nu si in iubirea fata de el...aia e alta incredere....un alt premiu pe care el trebuie sa il castige...un alt chin groaznic pentru a intelege "femeia".

"Grabite si neroade, voi femeiesti fapturi
Va-ntoarceti cum e vremea, de clipa atarnand."


Dar "femeia" cum sa o intelegi...knd iti spune k te iubeste si peste un timp se contrazice... daca nu sti sa o atragi cum sa nu-ti fie infidela? "Si-ascund privirea stele, sus, Si focul scade, palpaind de-abia Un vant l-atata-nfiorandu-l, Aduce fum in fata mea."

Tot trecutul ramane in fum si ceata... Totul trece...numai noi ramanem in urma...cu amintiri de orice fel.

"De ce trecut?
Trecut, nimic, imi sunt perfect la fel,

La ce mereu creatia eterna?
Se pierde in nimic creatul, rostogol.
"Trecut". Din asta descifreaza vreun rost?
E ca si cum nici n-ar fi fost.
Dar ce si cum ar fi, se-nvarte in ocol."

Tot ce faci in trecut..in viitor va avea efect asupra ta..orice vorba spusa..orice fapt gandit...orice lucru facut...e un pas spre viitor.


"Cei care raman fideli nu cunosc dekt latura usurateca a dragostei; numai infidelii ii cunosc tragediile".

Si termin prin a va spune k : "Cine zambeste atunci knd lucrurile merg prost, s-a gandit deja pe cine sa dea vina."

2 comentarii:

Loulou spunea...

frumos fiimeo :P.... ia sa te vad acum te provoc sa imi dai replici la 2 dintre articole... cel cu "barbatii: tarfe triste sau copii rasfatati" si cel de-al doilea "inamicul public nr 1: femeia"... pe ce parte a baricadei te afli?:-?

Sunt Dumnezeul Meu spunea...

As putea sa i le dau eu. Si cred ca o sa i le dau. :D