11 iul. 2008

La mare:)):)):))



Buey sincera sa fiu sunt putin cam dezamagita de litoralul romanesc...

Adik eu am crezut k scap de gunoaie (la propriu si la figurat) prin faptul k am plecat la mare...dar n'am facut altceva dekt sa dau de altele ..mai mari.. Plajele sunt sub orice critica..plina de chistoace de tigara (dude de ce trebuie sa fumezi pe plaja?...ok...am inteles...te ard plamanii...dar arunca draq restu la COSU DE GUNOI....e chestia aia in 2 culori - k asa am vazut k sunt aqm pe litoral - k nu te doare mana), ambalajele sunt km 3 pe cm la a 2'a si nuj...adik ..in cateva cuvinte...MAI MURDAR DEKT IN BUCURESTI (asta dak va puteti imagina)...

Dar oricum...fiind obisnuita cu asa ceva deja treceam repede cu vederea...dar mai sunt cateva detalii dubios de oribile despre anumite tipe...femei...mumii....relicve...

K sa va dau exemple sa vedeti k totusi omu fumat nu are ce cauta pe plaja k exista posibilitatea sa moara...tipe de 25 de ani care au buricul intre sani...eventual pt k sunt prea enormi sau prea lasati....tipe f grase top'less....tinerele de varsta a 3'a top'less....sau....seara pe faleza la o mica plimbare cu ai mei scumpi parinti...aceeasi oameni perfect ratati care au vechile obiceiuri "da si mie numaru' tau de telefon"...pot sa'ti dau fixu?..."papusa esti singura?"...eu fiind cu tata de brat...chestii d'astea usoare si grele de inghitit si cu sacu' de lamaie...ce sa mai zic si de "hai la porumbelu fierbinte...pentru fetele virgine vand porumb cu vitamine...pt fete dezbracate vand gogoasa'n'furiata"...ehh...

Ma rog...k fapt divers nici eu n'am fost prea sanatoasa la kp...am cazut de pe stanci si mi'au atenuat caderea niste scoici...am incercat sa deschid aerul conditionat manual si am intrat cu piciorul prin noptiera...iar insolatia cadou primita in Mamaia nu se pune la socoteala:P


Una peste alta...am facut si 18 ani..deci aqm pot sa intru in puscarie mai usor...

Noi sa fim sanatosi...k de restu' se ocupa altii:))

Niciun comentariu: