13 iul. 2008

Depresie post'majorat


Oamenii sunt extraordinar de prosti...fara kterink...

Buey deci va jur am o senzatie f ciuadata dupa petrecerea asta de 18 ani...probabil este o mica depresie post'majorat...gen post'natal...stau si ma uit ca vita la poarta 9 la calculator si imi e pur si simplu scarba sa vorbesc cu cineva...nu e vorba k ma enervez usor...poate e vb doar de oboseala dupa 2 zile dubios de ciudate si pline de viata si o noapte nedormita...

Oricum...surprinsa k este prima oara k imi pasa de ceva ce aparent modifica totul in viata mea...majora...wow...ciudat...acum pot intra mult mai usor la parnaie si imi pot lua mult mai usor amenda...corupere de minori...tre sa'mi notez undeva sa ma feresc de asta...pot sa plec oricand de acasa...de bunavoie sau fortat (prietenii stiu de ce)...dar aqm pot sa'mi iau permisu'....asta e f ok...ma gandesc totusi la tot timpul pierdut aiurea...in care n'am valorificat fiecare clipa a existentei mele cretine sau poate folositoare pt unii.
Ma gandeam azi si unu din motivele depresiei mele clare este faptul k nu multi au realizat kt de important ar fi fost pt mine un simplu "La multi ani!" semn k si'au adus aminte de existenta mea infima...sa pot realiza si eu k nu trec aiurea pe langa niste persoane kre mie mi se par apropiate...sunt oftikta k se pare k asta se intampla...simplul gest de a ura cuiva la multi ani vad k nu mai este apreciat de multi...dar cei kre ma cunosc stiu f bn k imi pasa...bey sunt persoane pe care nu le'am mai vazut de luni de zile...persoane kre inseamna f mult pt mine si nu si'au adus aminte...persoane la care aveam pretentia...persoane kre stiau dar simplul fapt k au "avut multe pe cap in ultima perioada" le'a permis sa nu'si aduca aminte si sa imi strice mie sentimentul ca intr'un final cuiva ii pasa...

Le multumesc totodata tuturor celor care si'au adus aminte si care mi'au urat toate cele bune...aqm am vazut destul de clar pentru cine contez...iar dak cititi chestia asta si va regasiti aici...va rog nu reactionati k e mult prea tarziu

Noi sa fim sanatosi...k de restu se ocupa altii

Niciun comentariu: