24 iun. 2008

cald...


Daca in spot'ul trecut am mentionat problema ploii in Bucuresti...acum voi dezbate problema caldurii excesive:)):))

In Bucurestiul nostru cel de toate zilele va jur k nimic nu este bine....nici knd ploua pentru ca "f"ute...dar nici knd este prea cald pentru k e aceeasi problema...
In metroaie parca este mai bine...dar...RATB'ul chiar e nasol...Am intrat ieri in 311 de la Titan pana la Iancului....dupa ce bausem 2 cafelutze...si a fost nasoala rau experienta...am inteles faptul k pe vremea comunismului nu era apa calda in permanenta si ca unii s'au obisnuit asa...sau inteleg si problema apei din ziua de astazi k este scumpa si sunt apometre si urla mama la tine ca stai cu orele in baie(vorbind din propria experienta) dar nici chiar asa....2 dusuri pe zi iti poti face...Nu pricep de ce unii daca nu se spala consuma un tub de deodorant pentru a acoperi mirosul vesnic de secretii...combinatia de mirosuri va garantez k e ceva de nedescris in cuvinte simple... si daca voua vi se pare normal ca o don'soara pe la douaj' de ani imbracata finut sa faca parte din categoria asta de persoane...ei bn mie nu mi se pare tocmai cel mai evident lucru

In decursul acestor ultime zile de scoala(caci eu am mai avut 2 saptamani de practica dupa 15 iunie) am tras o concluzie destul de inteligenta pentru mine...


"BUCURESTIUL FUTE TOT TIMPUL"...deci folositi prezervativul k sa nu se intample la fel si cu voi


apropo...si by the way...am uitat sa specific...suntem in perioada sfantului bac...BAFTA TUTUROR...eu n'am nici un stresS..decat pe cel al prietenilor...eu mai am un an

Niciun comentariu: