21 iun. 2008

Bucuresti..iunie...2008


O sa incep prin a va spune k nu am nici cea mai vaga idee de ce scriu si de ce imi exprim parerea...si de ce nuj....de ce am facut blugul asta...buh nu stiu...

Tot ce stiu este k aseara...pe la ora 16:30 eram la gura de metrou Titan...cu niste prieteni...ne'am plimbat....insa marele nostru ghinion a fost ca pe la 9 fara ceva a inceput sa ploua....asta ar trebui sa fie cel mai mare ghinion al bucuresteanului spalat care merge in acel moment pe jos...specific spalat pentru ca ala nespalat se bucura de ploaie...ma rog


Mergand prin parc...ma apucase un sentiment de nostalgie...si mergeam prin ploaie gandindu'ma la fel si fel de chestii pe care le puteam face in ziua aia...sau nuj...in alta zi...numai ca sentimentul asta nu m'a tinut foarte mult...a fost brusc sulberat de ceva..


Ei bine...daca "f"estii nu "f"ut sup a"f"a....atunci bucurestiul chiar fute grav....


Am ajuns la gura de metrou efectiv ofticata k m'am trezit...insa cand am iesit la Piata Sudului...Berceniul futea mai grav...


Deci ploaia dauneaza grav Bucurestiului...miroase k si knd D'zeu s'ar pisa pe noi (pardon de expresie...dar asa e)


Oricum...ma bucur k s'a terminat destul de repede problema cu ploaia....dar cu prima ocazie o sa'l rog pe D'zeu sa puna niste picaturi parfumate in ploaie...poate va avea efect...

3 comentarii:

samburele_turbulent spunea...

bai , deci TU esti DUMNEZEU !!! multzumesc ca ai scris cea mai jmechera chestie (cu doi de "jm") pe care am citito eu in ultima multa vreme si multzumesc ca miai bucurat dimineatza pana la lacrimi...pur si simplu genial....pe sistemul "bunny te iubim, noi ca tine vrem sa fim" tzineo tot asha...s total de acord cu picaturile de ploaie care trebuie parfumate si tzin neaparat sa mentionez ca mie indiferent de campania emo...itzi doresc multa sanatate sa potzi sa ne bucuri in continuare cu astfel de texte inspirate

samburele_turbulent spunea...

In the dead of night
a shimmering wight
A dream of a plague
And the devil was paid

When the axe falls down
A chiwwing sound
Steel meets the head
Another rabbit's dead

I'm a wabbit swayer
I'm a guitar pwayer
With a nasty habbit

Kill the wabbit!
Kill the wabbit!
Kill the wabbit!
Kill the wabbit!

Kill the wabbit!
Kill the wabbit!
Kill the wabbit!
Kill the wabbit!

I'm a mean mistweater
A rabbit feaster
And I pwedict
A bwoody Easter

A scuwwying shadow
And a shadow moves to nab it
And the night air echoes

Kill the wabbit!
Kill the wabbit!
Kill the wabbit!
Kill the wabbit!

Kill the wabbit!
Kill the wabbit!
Kill the wabbit!
Kill the wabbit!

..no more roger wabbit,no more easter wabbit,no more playboy bunny wabbits,and no more goddamn eeemo wabbits !!!!!!

mu hahahahaaaaaaaa 9.61(noua shaishunu)

p.s. dete dreacu ca esti bestiala da bunaciune in bichiniuuu tau roz...cand ma fac mare ca tine vreau sa fiu....dar nu judec dupa aparentze

samburele_turbulent spunea...

pentru informatii si reclamatii,sugestii si injuraturi va asteptam non stop cand suntem acolo la GHISEUL NR.7 -clitorisu' timid stie de ce ;)- sau la adresa de iahuu mesager samburele_turbulent...
ramane cum am stabilit